Betting
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Betting

INFORMATIONS ABOUT BETTING

PrijemLatest imagesRegistruj sePristupi

Admin

Ići dole 
AutorPoruka
Admin
Admin

Broj poruka : 17
Datum upisa : 03.03.2011

Admin                                                                                    Empty
PočaljiNaslov: Admin    Admin                                                                                    Icon_minitimeUto Apr 05, 2011 1:44 pm

Dobrodoslica za sve clanove foruma
Neki od vas su vec bili upoznati sa ovime prethodnih dana.Neki su naknadno dobili poziv da se uclane na forum!Zelimo reci sledece:putem e-mejla ste dobijali prethodnih dana informacije ,besplatne informacije!Nazalost poslednjeg dana(cetvrtak.3.mart 2011.) doslo je do nekih neocekivanih rezultata.
Dosta vas je bilo upoznato i sa mesecnom pretplatom,ali,s obzirom na to da se desio neocekivani kiks,odlucili smo da izadjemo u susret svima onima koji su zainteresovani i zele i dalje nase informacije!Produzicemo besplatno davanje nasih informacija!.Sve to mozete naci u jednoj od kategorija na forumu koja glasi:

-Payed informations-

Druga kategorija je:

-Your picks and informations-

Druga kategorija je namenjena svim registrovanim clanovima foruma da iznesu svoje predloge ili informacije o kladionicarskoj ponudi istog dana!

Treca kategorija je:

-Archive-

U trecoj kategoriji bice vodjena evidencija svih nasih informacija pocevsi od prvog dana otvaranja foruma!

Srecno svima!

English:

Welcome for all forum members
Some of you were already familiar with these previous days.Some subsequently received an invitation to join the forum! I want say next: by e-mail you received informations in recent days, free informations! Unfortunately the last day (thursday.3.march 2011 .) there have been some unexpected results.
Many of you were familiar with the monthly fee, but, given that the unexpected happened blunder, we decided to meet all those who are interested and want to continue with our information! Extend all our information free! All of this can be found in any of the categories on the forum as follows:

Payed-Informations-

The second category is:

-Your-picks and informations

The second category is for all registered forum members to present their proposals or information about betting offer for the same day!

The third category is:

-Archive-

In the third category will be driven by evidence of all of our information, starting from the first day of opening forum!

Good luck to everyone!

Nazad na vrh Ići dole
http://bets2011.bestofforum.com

Admin
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Betting :: Admin-
Skoči na: